דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים כפרים: חומרים ותוספות 

מאת    [ 14/06/2012 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 2175 פעמים ]

הלב הפועם של כל בית הוא המטבח. שם מתרחשים הבישולים ושיחות הנפש, לשם הולכים כשרעבים או כשסתם מתחשק משהו מתוק. זהו החדר שכנראה נכנסים אליו הכי הרבה פעמים ביום ושכיף להיכנס אליו. אתם יכולים לתאר לעצמכם בית בלי מטבח??? לכן, כאשר באים לעצב את הבית, כדאי להשקיע בחדר המבורך הזה.

סוגי עץ


כאשר באים לעצב את המטבח בסגנון של מטבחים כפריים, אחד הדברים הראשונים שצריכים לעשות הוא לבחור את סוג העץ בו עומדים להשתמש כדי לבנות את המטבח.
לכל חומר גלם בכל בנייה שהיא, יש השפעה עצומה על התוצר המוגמר, ייחודו של העץ ביחס לחומרי גלם אחרים הינו שהוא משלב בין יופי, תחושת חמימות וביתיות ובנוסף, ולא פחות חשוב, הוא עמיד ואינו מתכלה לאורך שנים או מאבד מיופיו שנים ארוכות. בעצם, עץ דומה קצת ליין- ככל שעובר הזמן הוא משתבח, השמש מוציאה החוצה את גווניו היפים ובגלל שזהו חומר טבעי ואורגני הוא אינו מאבד פיגמנט אלא רק משתנה.
מטבחים כפרים, כולם, עשויים עץ מלא ואיכותי שאינו מכלה או מאבד מיופיו. השוני בין מטבח כפרי אחד לשני, הינו בסוג העץ בו בוחרים. ישנם מספר סוגי עץ אשר מומלץ לעצב ולבנות בהם מטבח בסגנון מטבחים כפרים:
ראשית יש את עץ האלון ועץ האורן. שני סוגי עץ מאוד נפוצים בישראל בשל נגישותם וצבעם הבהיר יחסית הנותן מראה קליל ואביבי, אשר מתאים מאוד לאקלים החם הישראלי. שני העצים הם עמידים וחזקים ועל כן מתאימים לבניית מטבח שיישאר שנים על גבי שנים.
סוג אחר של עץ עם גוון טיפה שונה הינו עץ הדובדבן, שכפי שאתם מנחשים הינו בעל גוון אדמדם. זהו עץ פחות נפוץ מהשנים הקודמים, אך עדיין נגיש והוא מגיע מאירופה. עץ זה מגיע גם בגוונים צהבהבים שונים  והוא מתאים לבניית מטבחים כפרים בשל יופיו, עמידותו וחוזקו.
שני עצים בהירים בהם משתמשים לבניית מטבחים כפריים הינם עץ הלבנה ועץ המייפל , שניהם עצים מיובאים מאירופה, אסיה וצפון אמריקה ושניהם יתאימו למי שרוצה מטבח כפרי בסגנון אביבי עם גוונים בהירים. 
סוג עץ אחר לגמרי הוא עץ האגוז, עץ המגיע מאירופה והוא כהה מאוד ובעל מראה חורפי בשל "הכבדות" שהוא משרה. למרות זאת, ישראלים דווקא אוהבים אותו ואת המראה העשיר והרציני שהוא נותן לבית. ניתן לשלב בתוך מטבח כפרי מעץ אגוז אריחים בהירים אשר יסייעו לשבור את "הכבדות" שלו.
וכעת כמה מילים על כך...

אריחים


אריחים הם תוספת יפיפייה אותה ניתן לשלב בתוך מטבח כפרי. יש אריחים בסגנון אתני, אריחים עם פרחים , אריחים עם דמויות, ועוד ועוד. אריחים מאפשרים לבעלי המטבח להוסיף נופח אישי ולתת דרור לרצונות שלנו בכל הנוגע לעיצוב המטבח. תוספת קטנה שמוסיפה המון ליופי של המטבח ושל הבית כולו.

מחיר


לא ניפרד בלי לדבר על החלק הקצת פחות יצירתי בעניין והוא התשלום. מטבחים כפרים כאמור הם גם יפיפיים, עמידים ואיכותיים. המחיר לשלושת הפר מטרטרים האלו הינו בהתאם, כלומר לא זול. אך יש לזכור שכאשר בונים מטבח כפרי זה לטווח ארוך, ולכן שווה להשקיע בו מבחינה כלכלית. 


הכול על מטבחים כפריים: http://sildelta.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב